Szerezd meg a legátfogóbb, kifejezetten konverzió opitamlizálásra összpontosító ellenőrző listát, amely tartalmaz minden olyan beállítást ami segít kihozni a webáruházadból a rejtett tartalékokat.
Eddig már több mint 3124 vállalkozó kérte
már valamelyik oktató anyagunkat.
Szia – Gál Péter vagyok, a Galocaffe alapítója.
Az elmúlt 10 évben több tucatnyi magas konverzióval rendelkező webáruházat terveztem, az ország legnagyobb cégeinek, így kialakult egy komplex metodika, aminek a segítségével webáruházad őrült jó módon fog konvertálni.
A konverziós ellenőrzőlistámmal több mint 300 kritikus pontot vizsgálhatsz meg, ami a webáruházad konverziós folyamatának minden egyes pontját lefedheti.
Az ellenőrző lista rámutat az összes olyan gyorsan kivitelezhető megoldásra, ami jelentősen növeli az átlagos kosárértékedet és a konverziós rátátad.
Koluman Ádám
Mizsák Lajos
Az elmúlt 10 évben webáruház tervezőként dolgozva megtanultam, hogy a legtöbb konverziógyilkos hiba az alapokra vezethető vissza.
Ha a webáruházad nem egyértelmű, nem sugall bizalmat, és felesleges részletekkel árasztja el a látogatókat … akkor nem fogja elérni a teljes potenciálját se az eladások se a nyereség szempontjából.
Több tucat webáruház átnézése után észrevettem, hogy szinte MINDEN webáruház ugyanazt a 3 konverziógyilkos hibát követi el.
Eddig már több mint 3124 vállalkozó kérte
már valamelyik oktató anyagunkat.
Ezt azt jelenti, hogy ugyan annyi marketingköltés mellett, ugyan annyi látogató mellett az árbevételedet tudod megduplázni.
Mindössze annyit kell tenned, hogy rákattintasz az alábbi gombra, és megvásárolod az ország egyik legátfogóbb, konverzió optimalizálásra fókuszáló e-kereskedelmi ellenőrző listáját.
Tudd meg, hogy a Te webáruházad vajon hogyan teljesít és mennyi rejtett potenciál van még benne.
Eddig már több mint 3124 vállalkozó kérte
már valamelyik oktató anyagunkat.
Varga Tamás
Bankmonitor
Ivaskó István
Metlife Hungry
Pammer-Vén Balázs
Pensum Zrt.
Van itt egy érdekes információ:
Majdnem minden üzlet, amelyet mostanában auditáltam, pontosan ugyanazzal a problémával nézett szembe:
Az ügyfélszerzési költségek folyamatos növekedése
Ezek a webáruház tulajdonosok (vagy csapataik) havonta több száz órát töltöttek a hirdetési kampányaik optimalizálásával… mégis minden egyes évben – kivétel nélkül! – egyre drágábbá vált a webáruház látogatóinak vásárlóvá konvertálása.
Ehelyett a probléma: a webáruházad egyszerűen nincs 100%-osan optimalizálva arra, hogy a látogatókat vásárlókká konertálja.
A hirdetéseid feladata, mindössze az, hogy látogatókat hozzanak a webáruházadba.
A webáruházad feladata az, hogy a látogatókat vásárlókká alakítsa.
Minden forint, amit ma a CRO-ba befektetsz, 100 forintot hoz neked a következő 12 hónapban… és még 100 forintot az azt követő évben… és még 100 forintot az azt követő évben… és még 100 forintot az azt követő évben.
Egy magas konverziós rátával rendelkező webáruházzal a vevőszerzési költségek azonnali csökkenését fogod látni, az átlagos rendelési érték jelentős növekedésével párosulva.
Nos, ez a két hatás együttesen teszi majd igazán hatásossá a hirdetési kampányaidat.
Először is… Ha úgy döntesz, hogy megveszed a konverziós ellenőrző listámat, és egy haszontalan vagy nehezen érthető ellenőrző listával a kezedben ott maradsz ahol tartottál, akkor nem vagy közelebb a céljaidhoz, mint korábban voltál.
Ehelyett küldetésemnek tekintem, hogy a lehető legvilágosabbá tegyem a dolgokat számodra.
Az konverziós ellenőrző listámmal képes leszel a webáruházad minden egyes aspektusát átvizsgálni, a több mint 300 ellenőrzési pontot tartalmazó listával és 10+ éves webáruház tervezési tapasztalataimmal felfegyverkezve, így az utolsó csepp konverziót is ki fogod facsarni a webáruházad minden egyes eleméből.
Végül pedig az ellenőrző lista pontosan megmondja, hogy milyen lépéseket kell megtenned, így képes leszel végrehajtani azokat a változtatásokat, amelyek a legkevesebb erőfeszítést igénylik, és rögtön a legnagyobb konverziós ráta javulást eredményezik.
Eddig már több mint 3124 vállalkozó kérte
már valamelyik oktató anyagunkat.
Ahogy fentebb említettem, én terveztem az ország néhány legjobban konvertáló e-kereskedelmi áruházát. Jelenleg is építem az ország egyik legnagyobb integrációs szoftverét, és 10 éve minden évben segítem a webáruház tulajdonosokat 7 számjegyű többletnyereséghez jutni.
A szívem mélyén mélyen stratégiai szemléletű fickó vagyok, és az webáruház tervezési iparágban eltöltött több mint 10 évem alatt megszállottja maradtam annak, hogy mi az, ami valóban működik, és mi az, ami nem.
Elemeztem, hogy mely változásoknak vannak tényleges hatásai a konverziós rátára. Milyen elemek növelik az eladásokat és a profitot, és hogyan teszik ezt.
A lényeg az, hogy tisztában vagyok azzal, hogy mi befolyásolja az online konverziós arányokat – és örömmel osztom meg mindezt a tudást és tapasztalatot.
©Copyright, Galocaffe