Hogyan indítsunk webáruházat?
Webáruház indítás lépésről lépésre

Bevezető

A 2020/2021-es év megmutatta nekünk, hogy ma már elengedhetetlen egy vállalkozásnál a weblap vagy webshop létezése. Ügyfeleink megtartásához az online világban is jelen kell lennünk – mert igényeik folyamatos kiszolgálása a kulcs a töretlen részesedéshez a piacból. Megmutatjuk, hogyan történik egy webáruház indítás lépésről lépésre.

Csak úgy mint a piaci helyzet a hétköznapi üzletek világában, ugyan úgy az online világban is megállíthatatlanul változik. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk és ügyfeleink ne más termék után nézzenek, egy korsszerü karbantartott rendszerrel szükséges várni őket internetes üzletünkben.

Sokan úgy gondolják egy weblap kialakítása – vagy egy webshop elindítása gyerekjáték azután amit véghez vittek mikor vállalkozásukat létrehozták és felnevelték. De ez egyáltalán nem így van!

Hasonlóan mint amikor kitaláljuk vállalkozásunk alapjait és megírjuk az üzleti tervet, mikor online arculatunkat szeretnénk kiépíteni, megint az üzleti tervhez érdemes fordulni és folytatni azt. Végig érdemes gondolni azokat a marketing alapokat melyeknek biztos tudatában van már az olvasó. Amennyiben nem, az oldal végén a linkeknél említek egy remek könyvet ehhez.

Természetesen egy weblap/webshop karbantartása és naprakészsége nem csak a fejlesztőn múlik, hanem a megrendelőn is – ezt nem szabad elfelejteni.

Jelen írásunkban a webshop indítást fogjuk részletesebben megismerni, mivel ez a kettő opció közül az embert próbálóbb. Lássunk is neki.

Hogyan fogjunk neki a webáruház indításnak?

Az elindunlásnál, így a tervezésnél akárcsak a klasszikus marketing mix – itt is 4 elemről beszélhetünk – picit másak mint a már említett mix, viszont a logika hasonló – a teljes képben jelen lesznek a marketing mix elemei.

Tehát: Milyen termék? Milyen közönségnek? Milyen módon? Milyen bekerülési költségen?

Ezen kérdések saját magunknak való megválaszolása nélkül véletlen sem érdemes elindítani a webshopot, hisz szükség lesz a válaszokra a tárgyalásoknál és a folyamatoknál.

Miután mind a négy kérdést körbejártuk, hátra van még a jogi és egyéb követelmények kérdéskörei melyeknek webshopunk meg kell, hogy feleljen.

Milyen terméket szeretnénk árulni online üzletünkben?

Habár általában egy szóval is lehet erre válaszolni, érdemes mélyebben belegondolni mielőtt azonnal rávágjuk a termékünk nevét. Hisz, később majd kategorizálni fogjuk a terméket a webshopon belül, nem beszélve a hirdetéseknél feljövő kérdéseket.

Ha véletlen még nincs terméked, csak tervezed a vállalkozás elindítását és webshop lenne a fő csatorna, érdemes megnézni a különböző review, azaz „piac elemző” oldalakat, statisztikákat – hogy mi az ami éppen nagyon kelendő. A Galocaffe.hu is publikálni fog nem sokára erről egy komolyabb elemzést.

Még ha a rendes, fizikális boltunkat is tesszük fel az internetre – vagy ha most kezdjük a vállalkozást, akkor is érdemes kutatást végezni arról, hogy jelenleg keresett-e a termékünk. Gyakran ezt nehéz kiszűrni, de azért meg kell próbálni, hogy megerősítést nyerjen célunk.

Mik azok a kérdéskörök amiknek érdemes ha termékünk megfelel?

  • Megnyerő (a célközönségünk számára) tulajdonságokkal rendelkezzen
  • Biztonságot sugalljon a vásárló számára (Bővebben lejjebb)
  • Ne lehessen minden sarkon kapni
  • Egyedi legyen, rendelkezzen olyan tulajdonsággal ami a birtoklási vágyat kiváltja
  • Jól legyen beárazva (Az se jó ha túl olcsó!)

Mit is takar az, hogy megnyerő? Oda kell figyelnünk arra, hogy termékünkről jó képet mutassunk ügyfeleinknek. Tehát megfelelő minőségű fotók, amik jól bemutatják a termék tulajdonságait. Hisz napról napra gyakorlottabbak a vevők, még az idősebb korosztály is kezd rájönni arra, hogy mire kell odafigyelni egy online vásárlásnál.

Biztonságot sugall például az, ha minőségi termékünk van – vagyis bebizonyítjuk az ügyfélnek, hogy minőséget vásárol. Erre több lehetőség is adott egy webshopon belül. Például a szállító partner feltüntetése – vagy akár a szállítási információk alatt részletezzük a szállítás módját, akár raktárunk képével. Garanciákat vállalunk, a sérülésre akár a termékre csere garanciát.

Fontos természetesen az árkategória amibe termékünk tartozik, ha nagyon elrugaszkodunk az átlagtól (Kutatással feltérképezhető) akkor olyan érveket kell a termék mellé tenné ami bebizonyítja az ügyfeleknek, hogy többet kap a pénzéért.

Nem utolsó sorban érdemes egy blog oldalt létrehozni a webshopon belül, ahol bemutatjuk a már boldog vásárlók visszajelzéseit vagy az Instagram/facebook postokat amiket ügyfeleink a termékeinkről írtak.

Ha mindenhol megtalálható a termék (Nagyobb üzletekbe, áruházakba) akkor is van esély rá- hogy nálunk is fogyni fog. Nem egy ilyen webshoppal foglalkozunk jelenleg is. Viszont az biztos, hogy növeli a termék eladási rátáját ha nem elterjedt még. (ha jó, előbb utóbb el fog terjedni).

Remek lehetőség ha Budapesten kívül eső területre árulunk terméket – ami lehet, hogy a fővárosba elterjedt, de vidéken kevésbé beszerezhető. Netán olyan terméket árulunk ami külföldön – akár csak a közvetlen határon túl kapható – de hazánkba még nem.

Persze, az általunk kitalált és esetleg gyártott termékeknek nagy előnye van, viszont hatalmas kihívás jól bemutatni a nagy közönségnek – és kiépíteni a keresletet.

Egyedi termékek közé tartozik ma már lassan minden, hisz mindenki arra törekszik, hogy egyedi legyen terméke. (Van aki magát az “egyedi” címszót mint reklám szlogent teszi a termékére) De azért még is van egy vonal amit meg lehet húzni egyediségek között. Ha olyan tulajdonságokkal, fejlesztéssel rendelkezik, amit más termék még nem tud – akkor érdemes arra kihangsúlyozni a marketing politikánkat. De lehet egyedi a termék anyagától kezdve, az előállítás módja – a csomagolás és a célközönség is (olyan ügyfelek akiknek speciális tulajdonságai okán speciális igényeket elégítünk ki a termékkel).

Az árazás rendkívül fontos, és sokan nem fektetnek kellő energiát ebbe. Hisz mondván a termék különleges, jó – el fog menni. De gyakran az ár a kulcs kérdés – és nem feltétlen gondolok itt túl árazásra. Van olyan példa is, hogy a termék azért nem megy, mert a minőség nagyon jó – és meglepően olcsó árat adott neki kereskedője. Ez bizonytalanságot ébreszt az ügyfélben. Személyes tapasztalatunk is van erre. Érdemes utána járni, rászánni az időt a konkurencia termékeinek kutatására, tehát a tulajdonságok összemérésére, a szállítási költségekre és minden kis részletre ami egy vásárlónak feltűnhet, tehát ezek alapján árképezni.

Ha azok közé tartozol akik már rendelkeznek vállalkozással és most készülnek az internet üzleti óceánjába csöppenni, tehát már ki van alakítva az árpolitika, meg van a vevőkör és tudod, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkezik a terméked hisz egy ideje foglalkozol vele.

Nos sokkal jobb helyzetben vagy mint azok akik most találják meg a vállalkozásuk alapjait, viszont nem szabad elbízni magát az embernek, attól hogy már sikeres volt a termék az üzlet polcain nem feltétlen fog ugyanolyan sikert termelni az első időszakban mint azt várnád. Az online piactér sokkal tágasabb és a vevőknek több választási lehetőségük van. Így sok kreativitásra lesz szükséged – hogy vevőkörödet a webshopok világában is betud vonzani, hogy át tudd ültetni a vállalkozásod motívumait az online világba. Sok olyan szabálynak meg kell felelni az interneten ami a hétköznapi piacon nem feltétlen elvárt.

A célközönség meghatározása a webáruház indításnál

Mivel webshopunk arculatát az alapján érdemes kialakítani, hogy a megfelelő célközönségnek imponáljon, így érdemes már az első percekben elgondolkozni azon, hogy ki is a vevőkör akit célzunk.

Nem csak a webshop beállításoknál lesz ez érdekes, hanem majd később a webshop hirdetésénél is kulcs szerepet fog játszani. A webshop kialakítása a hirdetésekkel egymást fogják kiegészíteni.

Kritériumok amibe érdemes belegondolni: Nem, korosztály, érdeklődésikör, demográfiai jellemzők, szokások amik jellemzőek lesznek ügyfeleinkre. Persze lesznek olyan ügyfelek akik abszolút nem fognak bele esni a körvonalazódott célzásba, de a nagy részét vevőinknek még is a célközönségből várjuk.
Igazából ez már akkor is kérdés amikor egy sima vállalkozást indítunk – az üzleti terv részét képezi.

Milyen ügyfélkörnek?

Ügyfélszerzési módok

Említésre került a reklámozás, amiből következik, hogy bizonyos módon meg kell majd közelítenünk ügyfélkörünket. Hisz itt nem egy fizikai boltról beszélünk, ahova beesnek az utcáról a vásárlók ha jó lokációja van. Igazából webshopunk létrejöttekor egy hatalmas oceánban egy cseppként indulunk. Hullámokat kell, hogy gerjesszünk valamilyen módon, hogy felfigyeljenek ránk – nem csak az ügyfelek, hanem a kereső programok, legyen az akár egy google vagy egy facebook.

Így tehát érdemes belegondolni, hogy merre is fogunk indulni webshopunkkal. Persze, ezt részben a célközönség fogja megadni. A facebook ma már mondjuk minden célközönségnek alap kiindulási pont. A termék tulajdonságaitól függ, hogy mely csatornaj ideális az elindulásra, van akinek a facebook hoz eredményt míg másnak a google (Pinterest, LinkedIn, Instagram stb) – de mindenképp érdemes attól még az alap beállításokat elvégezni minden csatornán, a folyamatos fejlesztés ezen a területen is elengedhetetlen. Forumok, csoportok, újságok, esetleg más weblapok ahol érdemes lehet kialakítani egy kommunikációt vagy hirdetést. Ha rendelkezésre áll fizikai bolt, akkor egyértelmű, hogy ott is hirdetni érdemes az online portálunkat – hisz szájról szájra is terjed a hírünk.

Milyen módon?

Online értékesítés

Sokszor érkezik olyan megkeresés, hogy van egy jó terméke egy friss vállalkozónak, de nem tudja, hogy hogy értékesítse. Meglehet próbálni sima weblapon – de a mai ügyfelek nem ahhoz vannak szokva, hogy e-mailt írogassanak ahelyett, hogy kosárba tegyenek egy árut és azonnal ki is fizessék. Sőt, gyakran ha csak az azonnali fizetés hiányzik, már odébb áll az ügyfél. Léteznek market placek, ahol más oldalán tudjuk árulni a termékeinket – de itt is jobb megjelenést ad, ha a market place-ről a saját weblapunkra irányítják az ügyfeleket. Tehát előbb utóbb a webshop indításra fog vetemedni az aki online szeretne értékesíteni.

A Webshop típus kiválasztása

Jön a következő kutatni való, most hogy eldöntöttem webshopom lesz – milyet szeressek? Nem olyan egyszerű sajnos, hisz sok fejlesztés folyik és sok különböző webshopból sokan más másra esküsznek.

Webshop bérlés

Erre remek lehetőség a bérlés, hisz itt kipróbálhatjuk magunkat már kisebb invesztálással is. Ki tudjuk próbálni az adott rendszert, hogy tudunk-e vele azonosulni. Igazából, talán ez a legjobb módja a neki kezdésnek ha nincs még körvonalazódva minden a fentebb leírtak közül.

14 napig ingyenes

 

 

Próbáld ki 14 napig ingyen, kockázat nélkül
Hozz létre egy 🏆 prémium webáruházat másodpercek alatt. Katt a képre!

Mit is jelent ez? Egy fix bérleti díjért a gyakran egy sablonból általunk sajátkezűleg megkreált (de az előfizetést kezelő cég segítségével) létrehozunk egy oldalt amire feltudjuk tölteni a termékeinket. Igazából rendkívül egyszerű, hisz a háttérfolyamatokat a szolgáltató kezeli, viszont igen is sok munka marad még így is. És persze nem valószínű, hogy magas színvonalú oldalt fogunk rövid időn belül maguknak kreálni tapasztalat nélkül – sajnos a bérelt honlapnak lesznek keretei amin belül tudunk dolgozni. Tehát ezzel kitolódik az elindulási idő. Bizonyos üzleteknek ez kifejezetten jó, sőt – nagyon sok vállalkozást teljesen kielégít ez a webshop típus.

Azt is érdemes mérlegelni, hogy nem elvárható a szolgáltatást adó cégtől sem, hogy a bérleti díjunkért cserébe ugyan azt a figyelmet adja mint azoknak akik nagy invesztálás mellett döntve egy nagy projektet indítanak – ezzel persze komoly összegeket fizetve még a projekt megvalósulása után is a karbantartásért.

 

Egyedi webshop építése

Ha egyedi webshoppal szeretnénk indulni, vagy a bérelt webshopot kinőttük és itt az ideje egy komolyabb fejlesztésnek akkor érdemes egy szimpatikus webshop készítő cégtől, vagy akár többtől -árajánlatot bekérni.

Az árajánlathoz szükség lesz a már említett üzleti terv egy részére, hogy a jövőbeli webshopot fejlesztő csapat tudjon tervezni és valami alapján ajánlatot adni.

Gyakran az üzleti terv egy személyes bemutatkozás kíséretében kerül átadásra, amikor is szóba kifejezésre kerülnek az igények – melyekre természetesen a tapasztalt szakember már fel van készűlve így segíti a tárgyalás folyamatát. Miután minden kritérium átbeszélésre került az ajánlatra pár napot kell várni míg elektronikus formában megküldik.

A vállalások eltérőek, de számolni kell az igények által állított költség részletezésével, gondolunk itt extra modulokra vagy olyan speciális szoftverekre amiknek külön költsége van a weblap fejlesztés világában. Például fejlesztőnek is meg kell vásárolni mint lícenc, vagy kifejleszteni egy erre szakosodott programozóval. Ilyen lehet egy nyelv modul, ha honlapunkat több nyelven is szeretnénk prezentálni. A határidőkre oda kell figyelni, mind két félnek fontos pont ez. Ki lesz fejezve az, hogy mi számít elkészült weblapnak – és természetesen ha megfelel a weblap az ajánlatba leírtaknak akkor utána karbantartásként folytatódik a közös munka vagy az új igények megoldása. Érdemes így odafigyelni, hogy még szerződés aláírás előtt bekerüljön minden olyan igény amit szeretnénk a weblapunkra induláskor.

A webshop motortól függ, hogy mi a határa a fejlesztésnek, persze a webshop készítő cégnek is vannak limitjei – de inkább a háttér rendszer a meghatározó. Ezt nagyrészt az ártól tudjuk függővé tenni, valószínüleg egy jóval olcsóbb rendszer kiszolgálásának lesznek tetőpontjai – míg egy drágább webshop rendszernél ezek a határok kitolódnak. Érdemes ezeknek utána járni a különböző online fórumokon – hogy mi is az ami számunkra megfelelő lenne. Főleg, mivel folyamatosan újítanak a különböző fejlesztő cégek, akik az alap rendszereket készítik – náluk is egy verseny piaci helyzet van.

Milyen bekerülési költségen?

Kétféle költséggel kell számolnunk amikor egy egyedi webshop építéssel tervezünk. Lesz egy kezdeti induló bekerülési költsége ami általában egy előlegből, továbbá egy az elkészülés és átadás után kifizetésre kerülő második részletből áll. Ezen kívűl miután webshopunk már elstartolt, a fenntartási költségek melyek általában óradíjon kalkulálva vagy egy megbeszélt – szintén mint a bérelt honlapnél, havi díjon alapulnak.

Az egyedi webshop ára függ sok kritériumtól – a megrendelő igényeitől és a kiválasztott technológia bonyolultságától. Az extra lícencek és szoftverektől amik az általunk sugallt igényekhez szükségesek lesznek (10-20-30 akár 100.000 ezer forint is lehet a költség per szoftver). A határidők tartamától – így a fejlesztéshez szükséges munka órák mennyiségétől. Nem utolsó sorban a cég hirnevétől – akivel dolgozni tervezünk.

Ha bérelt honlappal szeretnénk dolgozni, a kezdeti és a folyamatos költségek általában alacsonyabbak az egyedi fejlesztéssel szemben, viszont jóval több munka órát kell belefektetni a vállalkozónak – vagy fizetni erre egy alkalmazottat az adott webshop cégnél – esetleg a saját cégen belül. A termékek feltöltése nélkül és folyamatosan frissítése/menedzselése nélkül aligha lesz profitabilis a webshop. Ha mást is szeretnénk változtatni a weblap/webshop egyéb területein (ami erősen javasolt hozzáállás) például az arculat, tehát a főoldal reklámjai, netán az egyéb információs oldalakon – legyen az akár egy blog, akkor még több befektetett idővel/óradíjal érdemes kalkulálni.

Milyen egyéb folyamatos költségekkel érdemes számolni a webáruház indításnál?

Egy honlap fenntartásához a fejlesztésen és karbantartáson felül egyéb webáruház, webshop üzemeltetési költségekkel is érdemes kalkulálni. Hisz magát a domaint (ami a honlap nevét tartalmazza), a tárhely és a szerver használatát is éves szinten számlázzák a szolgáltatók.

A tárhelyért körülbelül évente 5.000-20.000 Ft (A honlap terjedelmétől függ – ha 3 terméked van, vagy 3000) közötti összeget kell kifizetnünk míg az fejlesztésért/karbantartásért szintén évente akár az igényektől függően 500.000 Ft-ot is. Ha még plusz fejlesztésekre is vágyunk az év során, akkor alkalmanként, a fejlesztés méretétől függően legalább 20.000 forinttal számoljunk – végső határnak meg tényleg nehéz bármit mondani, mivel akár fél millió forint is lehet egy fejlesztési projekt – vagy még több.

Természetesen itt szintén előnybe lehet hozni, főleg a kisebb büdzsés vállalkozásoknak kitalált bérleti díjon alapuló honlapokat, mivel a tárhelyért, karbantartásért és gyakran a fejlesztésekért sem kell fizetnünk. Viszont maga a bérleti díj 5.000 forinttól akár 50.000 forintig is terjedhet havonta.

Az egyedi és egyaránt a bérelt honlapnál számlázásra kerül a domain éves költsége, illetve a honlap tartalmát menedzselő kolléga bére.

Milyen jogi és egyéb feltételei vannak a webáruház indításnak?

Talán a legalapabb követelmény, hogy rendelkezzünk valamilyen cég formával, tehát Bt., Kft., Rt., és egyéb formák melyek számlaképesek.

Nem fogunk beszélni arról, hogy mi van, ha a vállalkozó rendelkezik fizikai átadó ponttal vagy bolttal, hisz azon kötelezettségeknek mindenki szükséges, hogy vállalkozásának megfelelően utána nézzen. Az viszont biztos, hogy ma már nem szükséges, hogy rendelkezzünk fizikai bolttal, raktárral vagy átadó hellyel. Akár a saját lakásunkból is feladhatjuk az ügyfélnek a terméket. (Ez valós példa!) Nagyon sok webshop nem is írja ki a címét. Maximum az ÁSZF-ből tudjuk meg, hogy honnan is származik.

Az e-kereskedelem tehát nem engedélyköteles, viszont a helyi önkormányzatnál jelentenünk kell, hogy online csomagküldő szolgáltatást is végzünk.

Jogi és tájékoztatási elvárások

Törvény alapján kötelessége a webáruház vagy weblap üzemeltetőjének bizonyos adatokhoz hozzáférést biztosítani. A honlapon elérhetőnek kell lennie a cég adatainak, tehát cím avagy székhely/telephely – elérhetőségeknek, tehát telefon és e-mail. A cég regisztrációs számainak, mint adószám, cégjegyzékszám, nyilvántartási szám – ha rendelkezünk vele.

Azt fontos megjegyezni, hogy ezekre a webshopot fejlesztő cég felfogja hívni a figyelmet.

Elengedhetetlen az adatvédelmi tájékoztató, továbbá, mivel személyes adatokat kezelése nélkül nem tudunk terméket eladni, így köteles online üzletünk az általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR) megfelelni. Ma már ugyebár egy felkérés is elő fog ugrani minden általunk meglátogatott weblapon – pont az elhangzottakra utalva, hogy elfogadjuk-e a honlap GDPR tanusítványát továbbá a “cooki”-kat.

Páldául: “Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.” Tehát ennek a beállítása is elengedhetetlen lesz.

Az áruházban eladásra szánt termékeknél, hazánkban magyar nyelven fel kell tüntetnünk a termék nevét, a gyártót vagy forgalmazót, annak címét – és ha nem EU-s országból származik a termék akkor a származási ország nevét is.

Elvárás Magyarországon, hogy a termékek rendelkezzenek magyar nyelvű használati utasítással, ennek hiányában a terméket nem lehet értékesíteni.

Természetesen mint minden kereskedelmi egységnél, így az online üzletnél is működik a fogyasztóvédelmi jogszabály, így eladásra került termékünknél az ügyfélnek legalább 14 napja van az elállásra, ezt tudomásul illik venni – és a visszaküldött árut befogadni, lehetőség szerint az ügyfelet jogszerűen kezelni.

Vannak kivételek termékek között is erre a 14 napos határidőre – viszont mint vállalkozó érdemes a ránk vonatkozó jogszabályt ismerni és alkalmazni.

És ezek csak példák voltak a webshop jogi feltételeiből

Mit érdemes még időben megtervezni?

A honlapunk nevének kiválasztása, más néven domain név. Sokan úgy gondolják, hogy ez a legkönnyebb – de mamár nagyon sok név foglalt így nagyon kreatívnak kell lenni. Arról nem beszélve, hogy külön üzletággá vált a honlap nevek eladása. Tehát könnyen lehet, hogy jól kitalált weblap nevünket valaki megvásárolta és több száz ezer forintért hajlandó csak tovább adni. Fontos megjegyezni, mivel gyakori hiba: nem szabad hosszú domain nevet választani. Az ügyfeleink nem szívesen írnak be vagy jegyeznek meg hosszú neveket. A legjobb ha rövid, frappáns és fülbemászó nevet találunk oldalunknak.

Természetesen, nem szabad megfeledkezni arról hogy a 4791-es (csomagküldő, internetes kiskereskedelem) TEÁOR kódot időben felvegyünk a vállalkozásunkhoz.

Amennyiben szükséges, kereskedelmi tevékenységünket be kell jelenteni a jegyzőnél vagy engedélyeztetni.

Webshop készítő partnerünk szólni fog, hogy elengedhetetlen a sok sok oldalas jogi dokumentumok feltöltése: ÁSZF, adatvédelmi tájékoztató, elállási nyilatkozat, szállítás részletező stb.

Nézzünk időbe utána, hogy a termékünknek minden forgalmazási papírja rendelkezésre áll. Utólag sokkal nehezebb rendezni a dolgokat. (Magyar nyelvű termék leírások időben való elkészítése)

Ügyvéd és könyvelő tanácsának kikérése erősen javasolt a felmerülő kérdésekben.

Hirdetési fiókok

Mivel webshopunk az online piacon lesz – nem pedig egy fizikai bolt az egyik forgalmas utcán – így erősen javasolt hirdetésekkel foglalkozni vagy megbízni valakit. Ehhez persze szükség van google hirdetés fiókra és facebook fiókra. Általában ha ügynökséget bízunk meg a hirdetéssel akkor ők ki fogják alakítani ezeket a fiókokat. De még az ügynökségi megbízás előtt is lehet érdeklődő tábort toborozni szimpla facebook oldal megosztással vagy Instagram termék post készítéssel. Remek kort élünk, amikor mindenkinek adott az ügyfélszerzési lehetőség csak élni kell vele!

Amennyiben szeretnél még többet megtudni az e-marketing világáról és a webshopok & weblapok készítéséről tekintsd meg youtube csatornánkat ahol folyamatosan publikálunk új tanító videókat az említett témákban: https://www.youtube.com/c/GalocaffeReklámügynökségKecskemét

Ha többet szeretnél a marketing világáról és az alapvető szabályokról megtudni, ajánljuk a Philip Kotler és Kevin Lane Keller által írt a “Marketingmenedzsment” könyvet melyet az Akadémiai kiadó publikált.

Példa jól működő a Galocaffe által készített 2021-ben elindult webshopokra:

PlantSprinter
https://plantsprinter.hu/
Egy remek vidéki kertészet webshopja melyet rendkívül szeretnek az ügyfelek.
Facebook oldal: https://www.facebook.com/PlantSprinter-105235778283845/

Mira Webshop
https://mira.hu/
Egy gyógyászati segédeszköz webshop mely egy friss márkát forgalmaz Magyarországon. Facebook oldal: https://www.facebook.com/mirawebshop/

Csatlakozz a Galocaffe facebook csoportjához a WK Mastery-hez: https://www.facebook.com/groups/775366509492224

Ha szeretnél a többi partnerünkkel együtt kérdéseket feltenni akkor megteheted facebook oldalunkon: https://www.facebook.com/galocaffe/

Amennyiben minket választanál a weboldalad elkészítésére, csak írj az oldalunkon felugró chat ablakba vagy hívj minket telefonon.

Készítette: Darvassy Attila

2021. 03. 23.                                                                                     

A szerzőről

Gál Péter már 10 éve van a reklámszakmában
, online marketingben és a webshop fejlesztésben. Cége a  Galocaffe a legnagyobb vállalkozások partnere a webfejlesztésben. Büszkeséggel mondhatjuk el, hogy nagyon kevés olyan iparág van amiben az elmúlt 10 évben nem volt szerencsénk belekóstolni. 1000 cég, 1000 féle üzlet 1000 féle probléma. Ami közös, hogy szinte mindig sikerült profitot növelni.

Gál Péter

A Galocaffe alapítója és vezető tanácsadója

További cikkek