Tudtad? A bannerek a weboldalad kirakatának legfontosabb elemei. Ebben található a webáruházad rejtett potenciálja.
Íme egy példa: Te észre vetted hogy a jobb oldali webáruházban nincsenek is termék képek?
Íme egy példa: Te észre vetted hogy a fenti webáruházban nincsenek is termék képek?
A bannerek az elsők, amiket a látogatók meglátnak. Egy profi banner azonnal pozitív első benyomást kelt, és eléri, hogy a látogató nem zárja be azonnal az oldalt hanem tovább böngészik.
A bannerek tökéletesek arra, hogy kiemeld az aktuális akciókat, újdonságokat, szezonális termékeket. Ezt ne rejtsd el, ebben vannak a webáruházad rejtett lehetőségei
A látogatókat terelni kell a vásárlás felé. El kell érd, hogy ne csak böngészgessen, hanem célzottan, egy előre tervezett útvonalon a vásárlás felé haladjon. Ebben segítenek a profi, bizalomépítő bannerek.
Te lemérted már valaha, hogy egy adott banner mennyi extra forgalmat terelt egy ajánlatodra? A bannerek a webáruházad kirakata, kulcsfontosságú hogy a megfelelő oldalakra terelje a látogatóidat.
Élővé tesszük a webáruházadat és levesszük rólad azt a terhet, hogy havi szinten kitaláld, elemezd és optimalizáld a webáruházad kirakatát.
Kezeljük a webáruházad analitikáját és havi szinten riportokat küldünk a webáruházad kirakatának a teljesítményéről, valamint javaslatokat teszünk, hogy mik kerüljenek előtérbe.
Ez lesz a feladatunk dióhéjban.
Oké tetszik ez a szolgáltatás. Mi a menete?
Igazából minden esetben a Te webáruházadhoz alkalmazkodunk, social felületek esetében pedig az aktuális Social felülethez tehát pl.: Facebook, Insta, TikTok stb…
Az első alkalommal egy közös beszélgetés során felmérjük a webáruházadat és annak a lehetőségét, hogy pl.: milyen bannereket lehetne még elhelyezni az áruházban, valamint megvizsgáljuk azok pontos méreteit és erre gyártjuk le a bannereket.
Az első lépés egy közös meeting, amikor is átnézzük a webáruházadat, megismerjük az igényeidet és megbeszéljük, hogy pontosan mire is lenne szükséged.
Utána egy viszonylag strukturált folyamat veszi a kezdetét, ami a következőképpen néz ki.
1, Kitűzünk egy havi időpontot amikor minden hónapban egyeztetünk. Elküldjük az analitikai riportot, megnézzük az eddigi bannerek teljesítményét és megbeszéljük, hogy a következő hónapban milyen bannereket készítsünk el.
2, Meghatározunk egy leadási határidőt is, amíg azokat az anyagokat kell elküldened, ami a banner elkészítéséhez szükséges
3, Meghatározunk egy határidőt, amire nekünk kell elkészülni a grafikai elemekkel.
4, Ezeket átadjuk, majd a teljesítményüket folyamatosan mérjük és a következő alkalommal javaslatokat teszünk, hogy mit módosítsunk rajta.
©Copyright, Galocaffe