Ez a webáruház rendszer egy e-kereskedők által tervezett és fejlesztett rendszer.
Mindent tud, amire szükséged lesz ahhoz, hogy masszív profitot termelj a webáruházaddal.
Egy köztes middleware rendszerrel párosítani tudod a webáruházadban és az SAP-ben tárolt adatokat,
melyekre automatikus szabályokat határozhatsz meg, így több ezer adminisztratív munkaórát spórolhatsz meg.
Bármilyen ERP rendszerrel integrálható a Konnektor rendszer.
A Konnektor rendszer az ERP rendszerekből érkező adatokat párosítja, azonosítja és egy
strukturált adathalmazként adja tovább a webáruház számára.
A szinkronizációs műveletek nem a webáruház szerverét
terhelik így nem lassítják be az éles webáruház sebességét.
Több ezer órányi adminisztratív munkát
automatizál és spórol meg a vállalatok dolgozói számára.
Az első lépés hogy nagyon pontosan pontosan meg kell érteni hogy az SAP-ban az ügyfél hogyan kezeli le az üzleti logikáját. Egy audit keretében megvizsgáljuk az üzleti folyamatokat, hogy a webáruház rendszerünk a lehető legpontosabban illeszkedjen bele.
Ennek az SAP auditnak tartalmaznia kell:
– a logisztikát
– a beszerzést
– a komissiózás
– a partnerek kezelését
– az árak kezelését
– számlázást
Valamint az egyes folyamatok elosztását.
Ebből készül egy integrációs specifikáció ami nélkülözhetetlen lesz a későbbi munkához
A következő lényeges kérés és feladat hogy jó kapcsolatot kell kialakítani az SP üzemeltető céggel ugyanis nagyon sok kérdésre az ügyfél nem fog tudni választ adni.
Az SAP Business One kb 200 oldalas dokumentációja alapján egyértelmű hogy szinte minden automatizálható és integrálható a rendszerből.
A teljesség igénye nélkül felsorolom hogy szinkronizálni tudjuk
– a partner adatokat
– készlet adatokat
– cikktörzseket
– egyedi árakat
– telephelyeket
de még a kapcsolattartóhoz rendelt fényképeket is
Maga az integráció megírása egy kiszámítható fejlesztési óraszámot vesz igénybe, viszont ez a teljes projektnek mindössze a fele.
A projekt másik felét az ügyfél üzleti logikájának a megértésével az üzleti automatikák az üzleti folyamatoknak a feltérképezésével és specifikálásával kell tölteni.
Az egyes feladatok elvégzése és átadása után érdemes közös tesztelést készíteni az ügyféllel ,ugyanis egy SAP Business One webáruház integráció rengeteg al-feladatból és rengeteg automatizmusból áll amit egyszerre nagyon nehéz lesz tesztelni
©Copyright, Galocaffe