Bármilyen webáruházra ráköthető nagyker integrációs platform.

Több mint 432 azonnal elérhető
nagykereskedelmi integráció.
» Teljes lista megtekintése


A Konnektor egy bonyolult és összetett rendszer, viszont mi nagyon szívesen tartunk egy demozást, amikor is a pontos működését megismerhetitek.

Kulcsrakész integráció az ország legnagyobb nagykereskedéseihez.

Mit jelent ez?
Teljesen automatikusan egy API kapcsolaton keresztül a nagykereskedelmi rendszerekből vagy ERP rendszerekből szinkronban tudjuk tartani a termékeket. Így százezer termék feltöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe. 

Jelenleg közel 20 ERP rendszerrel és több mint 432 nagykereskedelmi rendszerrel tudunk azonnal API kapcsolatot létesíteni. 

Gyors installáció után azonnal használható

A Konnektor nem a szokványos dobozos integrációs megoldás, ami valahogy szinkronizálja a termékeket, hanem egy komplex és egyedi szoftver, amit minden ügyfélnek egyedileg telepítünk és úgy állítjuk be, hogy az alkalmazkodjon az egyedi üzleti folyamataihoz. 

Nézd meg a videót és ismerd meg a Konnektor működését

Bemutatjuk a Konnektor legfontosabb funkcióit, kattints a linkre és ismerd meg. 
» Ismerd meg a teljes funkciólistát


A Konnektor egy bonyolult és összetett rendszer, viszont mi nagyon szívesen tartunk egy demozást, amikor is a pontos működését megismerhetitek.

Akik már használják a Konnektor rendszert

A Konnektorba API kapcsolaton keresztül becsatornázható akár több százezer termék

A Konnektor rendszer alkalmas arra, hogy több ERP rendszer vagy több nagykereskedő összes termékinformációját párosítsa és megfeleltesse.

Mit jelent ez?
Teljesen automatikusan egy API kapcsolaton keresztül a nagykereskedelmi rendszerekből vagy ERP rendszerekből szinkronban tudjuk tartani a termékeket. Így százezer termék feltöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe. 
Jelenleg közel 20 ERP rendszerrel és több mint 432 nagykereskedelmi rendszerrel tudunk azonnal API kapcsolatot létesíteni. 

Termékek árának és a készletének szinkronban tartása és termékazonosságok kezelése

Amennyiben több nagykertől vagy több ERP-ből érkeznek adatok elkerülhetetlenül lesznek termék azonosságok, ezeket a rendszer vonalkód alapján párosítja. 

Miért jelent ez?
Azt, hogy két nagykereskedő ugyan azt a terméket árulja.A A termék azonosságot a rendszer felismeri EAN kód SKU vagy cikkszám alapján és összepárosítja őket. Azonos termékek esetében is eltérhet nagykerenként a beszerzési ár és a készlet. A rendszer azonosítja ezeket a termékeket, szinkronban tartja az árakat és készletinformációt valamint a legjobb beszerzési ár és készlet alapján beszerzési ajánlatot tesz. 

Változástörténet kezelése az egyes logisztikai és pénzügyi műveletekről

A rendszer tárolja a beszerzések, árváltozások, készletmozgások és szinkronizációs változásokat, melyekből értékes adatot lehet kinyerni

Miért fontos ez?
A változástörténet egy nagyon hasznos funkció, hiszen azonnal visszakövethető a beszerzési, logisztikai, technikai vagy pénzügyi történések. Ilyen például, hogy értesítést küld a rendszer, ha egy termék esetében az elmúlt 30 nap átlagáránál 50-60%-al olcsóbb beszerzési ár érkezik a nagykereskedőtől.

Tömeges árképzés rengeteg variálható feltétel alapján

A Konnektor rendszer képes az ERP rendszerekben található nettó beszerzési árak kezelését. Partnerenként, Vevőnként, Országonként egyedi árrés és ÁFA kezelésre képes. 

Miért fontos ez?
Egy terméket különböző árakon lehet értékesíti különféle partnerek számára pl.: B2C vagy B2B 
Ezek szinkronizálhatóak egyenesen az ERP rendszerből is, de a Konnektor rendszerben is meghatározhatóak kategóriánként és beszállítóként egyedi árrések

Kategóriák és termékadatok párosítása

A nagykereskedőktől származó kategória, szűrő, vagy terméktulajdonság adat nem feltétlenül egyezik meg azzal, amit a webáruházban használni szeretnénk. A Konnektor rendszer ezt is párosítja így több ezer adminisztratív munkaórát spórol meg. 

Miért fontos ez?
A nagykerekedők kategória elnevezései a legritkább esetben alkalmas a B2C értékesítéshez. Ahhoz, hogy ne kelljen több ezer terméket újra kategorizálni egyesével vagy excelben trükközni a konnektor rendszer alkalmas a kategóriák, terméktulajdonsogok, szűrők párosítására. pl.: Ha a nagykernél az a kategória, hogy Irodaszerek – Papír de mi ezt az Iskolakezdés – Papírószer kategóriában akarjuk megjeleníti, akkor nemes egyszerűséggel csak párosítjuk és a több ezer termék automatikusan átvándorol az általunk megadott kategóriba. 

Rendeléskezelés és automata termékbeszerzés egy helyen

A Konnektor rendszerbe be lehet csatornázni akár több webáruház rendelésállományát is.  Az aktív API kapcsolat miatt a rendelések tartalmát a nagykereskedők felé teljesen automatikusan tudjuk továbbítani. 

Miért hasznos ez?

A Konnektor tartalmazza a webáruházban található összes termék összes beszerzési árát és az összes elérhető készletet. A rendszer javaslatot tesz, hogy az adott terméket melyik beszállítónál a legolcsóbb beszerezni ahol van is elegendő készlet, és ha ezt a javaslatot jóvá hagyjuk akkor az API kapcsolaton keresztül be is foglalja a nagykereskedőnél teljesen automatikusan. 

Automatizált rendelésfeldolgozás. Futárszolgálat integráció, számlázás, SMS értesítés

A Konnektorban kezelt rendelés felfeldolgozás esetén teljesen automatikusan lehet minden tevékenységet megtenni. Címkét nyomtatni és feladni a futárszolgálatnak. Számlát kiállítani. Rendelési státuszt váltani. Garancia vagy jótállási jegyeket kiállítani valamint SMS értesítőt küldeni a vásárló számára.  

Miért fontos ez?
Ezekkel az automatizmusokkal több órás adminisztratív munkát tudunk megspórolni. A rendszer jóváhagyás esetén automatikusan be tudja foglalni a terméket a nagykerekedőnél majd automatikusan át tudja küldeni a fuvarigényt a futárszolgálatnak, aki csak a címkéjét kell letölteni és felragasztani a csomagra. 

Korlátlan raktár kezelés és automatikus beszerzési lista készítés

A Konnektor rendszerbe több raktárat is lehet kezelni, ilyen lehet a nagykereskedők raktára, a saját raktár vagy éppen egy átmeneti beszerzési raktár ahova a bejövő termékek érkeznek 

Miért hasznos ez?

Az egyes raktárak közötti termékmozgásról bizonylat készül, amely fuvarlevélként is használható. Valamint a bizonylattörténet alapján egy terméket pontos útját és történetét pillanatok alatt vissza lehet keresni. 

A Konnektor rendszert folyamatosan fejlesztjük és az itt felsoroltakon túl még számtalan hasznos funkcióval rendelkezik. Ha szimpatikus amit eddig olvastál, akkor lépj velünk kapcsolatba és bármilyen kérdésedre szívesen válaszolunk.

Kérj ingyenes árajánlatot és elküldjük ajándékba a
Webáruház Indítás MiniAkadémia című kurzusunkat!

Töltsd ki az űrlapot, ha elakadnál, akkor a jobb alsó sarokban kérhetsz segítséget! 

 Adataid biztonságban vannak