Több mint 432 azonnal elérhető
nagykereskedelmi integráció.
» Teljes lista megtekintése
A Konnektor egy bonyolult és összetett rendszer, viszont mi nagyon szívesen tartunk egy demozást, amikor is a pontos működését megismerhetitek.
Mit jelent ez?
Teljesen automatikusan egy API kapcsolaton keresztül a nagykereskedelmi rendszerekből vagy ERP rendszerekből szinkronban tudjuk tartani a termékeket. Így százezer termék feltöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe.
Jelenleg közel 20 ERP rendszerrel és több mint 432 nagykereskedelmi rendszerrel tudunk azonnal API kapcsolatot létesíteni.
A Konnektor nem a szokványos dobozos integrációs megoldás, ami valahogy szinkronizálja a termékeket, hanem egy komplex és egyedi szoftver, amit minden ügyfélnek egyedileg telepítünk és úgy állítjuk be, hogy az alkalmazkodjon az egyedi üzleti folyamataihoz.
Bemutatjuk a Konnektor legfontosabb funkcióit, kattints a linkre és ismerd meg.
» Ismerd meg a teljes funkciólistát
A Konnektor egy bonyolult és összetett rendszer, viszont mi nagyon szívesen tartunk egy demozást, amikor is a pontos működését megismerhetitek.
A Konnektor rendszer alkalmas arra, hogy több ERP rendszer vagy több nagykereskedő összes termékinformációját párosítsa és megfeleltesse.
Mit jelent ez?
Teljesen automatikusan egy API kapcsolaton keresztül a nagykereskedelmi rendszerekből vagy ERP rendszerekből szinkronban tudjuk tartani a termékeket. Így százezer termék feltöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe.
Jelenleg közel 20 ERP rendszerrel és több mint 432 nagykereskedelmi rendszerrel tudunk azonnal API kapcsolatot létesíteni.
Amennyiben több nagykertől vagy több ERP-ből érkeznek adatok elkerülhetetlenül lesznek termék azonosságok, ezeket a rendszer vonalkód alapján párosítja.
Miért jelent ez?
Azt, hogy két nagykereskedő ugyan azt a terméket árulja.A A termék azonosságot a rendszer felismeri EAN kód SKU vagy cikkszám alapján és összepárosítja őket. Azonos termékek esetében is eltérhet nagykerenként a beszerzési ár és a készlet. A rendszer azonosítja ezeket a termékeket, szinkronban tartja az árakat és készletinformációt valamint a legjobb beszerzési ár és készlet alapján beszerzési ajánlatot tesz.
A rendszer tárolja a beszerzések, árváltozások, készletmozgások és szinkronizációs változásokat, melyekből értékes adatot lehet kinyerni.
Miért fontos ez?
A változástörténet egy nagyon hasznos funkció, hiszen azonnal visszakövethető a beszerzési, logisztikai, technikai vagy pénzügyi történések. Ilyen például, hogy értesítést küld a rendszer, ha egy termék esetében az elmúlt 30 nap átlagáránál 50-60%-al olcsóbb beszerzési ár érkezik a nagykereskedőtől.
A Konnektor rendszer képes az ERP rendszerekben található nettó beszerzési árak kezelését. Partnerenként, Vevőnként, Országonként egyedi árrés és ÁFA kezelésre képes.
Miért fontos ez?
Egy terméket különböző árakon lehet értékesíti különféle partnerek számára pl.: B2C vagy B2B
Ezek szinkronizálhatóak egyenesen az ERP rendszerből is, de a Konnektor rendszerben is meghatározhatóak kategóriánként és beszállítóként egyedi árrések
A nagykereskedőktől származó kategória, szűrő, vagy terméktulajdonság adat nem feltétlenül egyezik meg azzal, amit a webáruházban használni szeretnénk. A Konnektor rendszer ezt is párosítja így több ezer adminisztratív munkaórát spórol meg.
Miért fontos ez?
A nagykerekedők kategória elnevezései a legritkább esetben alkalmas a B2C értékesítéshez. Ahhoz, hogy ne kelljen több ezer terméket újra kategorizálni egyesével vagy excelben trükközni a konnektor rendszer alkalmas a kategóriák, terméktulajdonsogok, szűrők párosítására. pl.: Ha a nagykernél az a kategória, hogy Irodaszerek – Papír de mi ezt az Iskolakezdés – Papírószer kategóriában akarjuk megjeleníti, akkor nemes egyszerűséggel csak párosítjuk és a több ezer termék automatikusan átvándorol az általunk megadott kategóriba.
A Konnektor rendszerbe be lehet csatornázni akár több webáruház rendelésállományát is. Az aktív API kapcsolat miatt a rendelések tartalmát a nagykereskedők felé teljesen automatikusan tudjuk továbbítani.
Miért hasznos ez?
A Konnektor tartalmazza a webáruházban található összes termék összes beszerzési árát és az összes elérhető készletet. A rendszer javaslatot tesz, hogy az adott terméket melyik beszállítónál a legolcsóbb beszerezni ahol van is elegendő készlet, és ha ezt a javaslatot jóvá hagyjuk akkor az API kapcsolaton keresztül be is foglalja a nagykereskedőnél teljesen automatikusan.
A Konnektorban kezelt rendelés felfeldolgozás esetén teljesen automatikusan lehet minden tevékenységet megtenni. Címkét nyomtatni és feladni a futárszolgálatnak. Számlát kiállítani. Rendelési státuszt váltani. Garancia vagy jótállási jegyeket kiállítani valamint SMS értesítőt küldeni a vásárló számára.
Miért fontos ez?
Ezekkel az automatizmusokkal több órás adminisztratív munkát tudunk megspórolni. A rendszer jóváhagyás esetén automatikusan be tudja foglalni a terméket a nagykerekedőnél majd automatikusan át tudja küldeni a fuvarigényt a futárszolgálatnak, aki csak a címkéjét kell letölteni és felragasztani a csomagra.
A Konnektor rendszerbe több raktárat is lehet kezelni, ilyen lehet a nagykereskedők raktára, a saját raktár vagy éppen egy átmeneti beszerzési raktár ahova a bejövő termékek érkeznek
Miért hasznos ez?
Az egyes raktárak közötti termékmozgásról bizonylat készül, amely fuvarlevélként is használható. Valamint a bizonylattörténet alapján egy terméket pontos útját és történetét pillanatok alatt vissza lehet keresni.
©Copyright, Galocaffe