ERP integréciók és
webáruház
automatizáció

Magasabb konverzió, több profit,
kevesebb feleslegesen elköltött pénz.

A Konnektor rendszer a legtöbb ismert ERP és CRM rendszerrel integrálható. 
Jelenleg több mint 20 ERP és CRM rendszerhez már kész integrációnk van és a Konnektor rendszer
kimenete bármilyen webáruházra ráköthető. 

Bármilyen ERP rendszerrel integrálható a Konnektor rendszer. 

A Konnektor rendszer az ERP rendszerekből érkező adatokat párosítja, azonosítja és egy
strukturált adathalmazként adja tovább a webáruház számára.

A szinkronizációs műveletek nem a webáruház szerverét
terhelik így nem lassítják be az éles webáruház sebességét. 

Több ezer órányi adminisztratív munkát
automatizál és spórol meg a vállalatok dolgozói számára. 

Hogyan működik a valóságban és miért fontos
egy konnektor rendszer a vállalatok számára?

Az ERP és a webáruház tartalmának szinkronizálása

A Konnektor rendszer alkalmas arra, hogy több ERP rendszer tartalmát párosítsa és megfeleltesse.
Miért fontos ez?
Az egyes ERP rendszerek vagy nagyker rendszerekben a pl.: kategóriák elnevezése eltérő lehet. A Konnektor rendszerrel a kategóriákat párosítani lehet így a nagyker partner egyes kategóriája és a benne található több ezer termék a webáruházban automatikusan a megfelelő helyre kerül.

Termékazonosságok és beszerzési árak kezelése

Amennyiben több nagykertől vagy több ERP-ből érkeznek adatok elkerülhetetlenül lesznek termék azonosságok, ezeket a rendszer vonalkód alapján párosítja. 

Miért fontos ez?
Mert azonos termékek esetében is eltérhet nagykerenként a beszerzési ár és a készlet. A rendszer azonosítja ezeket a termékeket és a legjobb beszerzési ár valamint a legtöbb készlet alapján szinkronizálja.

Változástörténet kezelése az egyes logisztikai és pénzügyi műveletekről

A rendszer tárolja a beszerzések, árváltozások, készletmozgások és szinkronizációs változásokat, melyekből értékes adatot lehet kinyerni. 

Miért fontos ez?
Akár hiba történik, akár nem a változástörténet egy nagyon hasznos funkció, hiszen azonnal visszakövethető a logisztikai, technikai vagy pénzügyi műveletek. 

Tömeges árrés kezelés, ÁFA és valutaváltás

A Konnektor rendszer képes az ERP rendszerekben található nettó beszerzési árak kezelését. Partnerenként, Vevőnként, Országonként egyedi árrés és ÁFA kezelésre képes. 

Miért fontos ez?
Egy terméket különböző árakon lehet értékesíti különféle partnerek számára pl.: B2C vagy B2B 
Ezek szinkronizálhatóak egyenesen az ERP rendszerből is, de a Konnektor rendszerben is meghatározhatóak kategóriánként és beszállítóként egyedi árrések

Kategóriák és termékadatok párosítása

A nagykereskedőktől származó kategória, szűrő, vagy terméktulajdonság adat nem feltétlenül egyezik meg azzal, amit a webáruházban használni szeretnénk. A Konnektor rendszer ezt is párosítja így több ezer adminisztratív munkaórát spórol meg. 

Miért fontos ez?
A nagykerekedők kategória elnevezései a legritkább esetben alkalmas a B2C értékesítéshez. Ahhoz, hogy ne kelljen több ezer terméket újra kategorizálni egyesével vagy excelben trükközni a konnektor rendszer alkalmas a kategóriák, terméktulajdonsogok, szűrők párosítására. pl.: Ha a nagykernél az a kategória, hogy Irodaszerek – Papír de mi ezt az Iskolakezdés – Papírószer kategóriában akarjuk megjeleníti, akkor nemes egyszerűséggel csak párosítjuk és a több ezer termék automatikusan átvándorol az általunk megadott kategóriba. 

A Konnektor rendszert folyamatosan fejlesztjük és az itt felsoroltakon túl még számtalan hasznos funkcióval rendelkezik. Ha szimpatikus amit eddig olvastál, akkor lépj velünk kapcsolatba és bármilyen kérdésedre szívesen válaszolunk.

Kérj ingyenes árajánlatot és elküldjük ajándékba a
Webáruház Indítás MiniAkadémia című kurzusunkat!

Töltsd ki az űrlapot, ha elakadnál, akkor a jobb alsó sarokban kérhetsz segítséget! 

 Adataid biztonságban vannak