A házaspár főállásban a média világában dolgozik. Pont ebből az okból kifolyólag volt nehéz dolguk, hiszen a nagyvállalati marketing és a kisvállalati marketing merőben eltér, de az alkalmazotti / vállalkozói életvitel is. Arról nem is beszélve, hogy egy webáruház indítása a nulláról embert próbáló feladat.
Becsülöm a bátorságukat, hogy lépni mertek annak érdekében, hogy az álmuk valóra váljon. Becsülöm amit véghez vittek, ahogy kitartással dolgoztak és folyamatosan új dolgokat tanultak. Biztos vagyok benne, hogy ezzel a hozzáállással sikerre fogják vinni az álmukat.
Ismerd meg a Toscanéria webáruház történetét, hogyan indult és mit tanulhatsz belőle.
Olyan szempontból nagyon könnyű volt a feladatunk, hogy Riáéknak nagyon pontos elképzelése volt arról, hogy mit is szeretnének. Tisztába voltak a költségkeretükkel, így könnyen tudtunk technológiát javasolni nekik. Az Opencart nevű webáruház mellett döntöttünk, ami az egyik legjobb nyílt forráskódú e-kereskedelmi rendszer, azoknak, akik most indítják a webáruházukat.
A siker egyik kulcsfontosságú tényezője az volt, hogy időt és energiát nem kímélve vállalták azt, hogy nagyon részletes, nagyon szép termék oldalakat fognak feltölteni az új webáruházukba. A másik pedig az, hogy nyitottak voltak minden új ötletre, gondolatra, amit javasoltunk nekik.
Az Opencart egy nyílt forráskódú webáruház, aminek nagyon könnyen kezelhető az adminisztrációs felülete, így nincsenek fejlesztőhöz kötve. A rendszer rugalmas, akár ők saját maguk is tudnak új modulokat és funkciókat hozzáadni.
Miközben mi fejlesztettük a webáruház rendszerüket,
Riáék nekiláttak a nyitáshoz szükséges további teendő elvégzéséhez.
Megalapították a vállalkozásukat, leszerződtek egy futárcéggel,
bankkártyás fizetést végző szervezettel, beszerezték a termékeket.
Arról kérdeztem őket, hogy a vártnál nehezebb vagy könnyebb dolguk volt-e a webáruház indításában, hiszen ez egy összetett feladat, és bár javasoltunk futárcéget és bankkártyás fizetést végző szervezetet is, a konkrét lépéseket nekik kellett megtenniük.
Örülök, hogy megvolt a közös hang. Én is azt javasoltam Riáéknak, hogy fordítsanak a lehető legtöbb energiát arra, hogy gyönyörű és nagyon részletes termék oldalakat készítsenek ugyanis ez az a részlet, ami a leginkább befolyásolja a konverziót.
Szerencsére ez sikerült, bár több alvás helyett munkával töltött éjszaka van mögöttük, de a Toscanéria termék oldalai hűen tükrözik az általuk árult termékek minőségét.
Mi mindig igyekszünk a lehető legújabb és legrelevánsabb információt átadni a partnereinknek, hiszen az, hogy a webáruházuk sikeres legyen közös érdekünk.
Mindig is az volt a filozófiánk, hogy olyan partnereket keresünk, akikkel hosszútávon, közösen tudunk együtt dolgozni. Mi is akkor kapunk új megbízásokat, ha a webáruház amit fejlesztünk az prosperáló. Így lesz a helyzet win-win.
Ezért is fejlesztjük folyamatosan a Webáruház Indítás MiniAkadémiát és ezért is indítottunk saját e-kereskedelmi képzéseket.
Kézenfekvő volt tehát, a következő kérdésem Riához, ami az volt, hogy kellő információt kapott-e tőlünk és úgy egyébként meg volt-e elégedve a szolgáltatással?
Hosszú Katinka Facebook oldalán találkoztam először a kifejezéssel, hogy #HWAPO – azaz Hard Work Always Pay Off – ami magyar fordításban annyit takar, hogy a „A kemény munka mindig kifizetődik”
Totálisan egyet tudok ezzel érteni.
Riáéknak volt egy álmuk.
Amellett, hogy több mint 8 órában főállásban dolgoznak, képesek voltak plusz energiát és időt beletenni abba, hogy dolgozzanak az álmaikért.
Félretenni a félelmeiket, tanulni, fejlődni.
Az gondolom, hogy az Ő történetüket minden magyar vállalkozó egy kicsit megirigyelheti.
Mára Riáék álma valósággá vált. Büszke vagy arra, hogy részese lehettem.
Ha szeretnéd, hogy a Te webáruházad is egy sikertörténet legyen, akkor olvass tovább és regisztrálj Magyarország első átfogó e-kereskedelmi képzésére (egyelőre ingyenesen) a Webáruház Indítás MiniAkadémia képzésre.
Az első profi webáruház indítása mindig rengeteg kérdést felvet.
Az első lépés, hogy tájékozódj! Ebben segít számodra a Webáruház Indítás MiniAkadémia!
MÉG INGYENESEN IGÉNYELHETŐ!
Benne rengeteg másolható minta, motiváló sikertörténet valamint egy extra: az e-kereskedők féltve őrzött titkai!
Eddig már több mint 570ember kérte
a Webáruház Mini Akadémia képzéseit!
Ezt ígérem neked, ha elvégzed a
Webáruház Indítás Miniakadémiát
A Galocaffe és a WKMastery alapítója
A Galocaffe alapító-tulajdonosa és a Webáruház Indítás Lépésről Lépésre című könyv szerzője. Péter tapasztalata szerteágazó. Amellett, hogy webáruház fejlesztő céget vezet, volt marketing vezetője egy 5 webáruházból álló portfóliónak is, valamint legutoljára a Ringier Axel Springer digitális portfóliójának a hirdetési árbevételéért felelt. Olyan márkák digitális monetizálása tartozott hozzá mint a Blikk.hu, Glamour.hu, Noizz.hu vagy az Egészségkalauz.hu
FIGYELEM! Ezt a képzést nemsokára fizetőssé teszem, de most még ingyenesen igényelheted!
©Copyright, Galocaffe