Hogyan indult Magyarország legújabb
olasz webáruháza a Toscanéria?

Hatalmas fába vágta a fejszéjét az egyik Ügyfelük.
A velük készített interjú hihetetlenül tanulságos lehet minden magyar vállalkozónak. Kitartásról, bátorságról, döntéshozói képességről szól! 

A házaspár főállásban a média világában dolgozik. Pont ebből az okból kifolyólag volt nehéz dolguk, hiszen a nagyvállalati marketing és a kisvállalati marketing merőben eltér, de az alkalmazotti / vállalkozói életvitel is. Arról nem is beszélve, hogy egy webáruház indítása a nulláról embert próbáló feladat. 

Becsülöm a bátorságukat, hogy lépni mertek annak érdekében, hogy az álmuk valóra váljon. Becsülöm amit véghez vittek, ahogy kitartással dolgoztak és folyamatosan új dolgokat tanultak. Biztos vagyok benne, hogy ezzel a hozzáállással sikerre fogják vinni az álmukat. 

Ismerd meg a Toscanéria webáruház történetét, hogyan indult és mit tanulhatsz belőle.

A Toscanéria webáruház fejlesztése a Galocaffe szemével. 

Olyan szempontból nagyon könnyű volt a feladatunk, hogy Riáéknak nagyon pontos elképzelése volt arról, hogy mit is szeretnének. Tisztába voltak a költségkeretükkel, így könnyen tudtunk technológiát javasolni nekik. Az Opencart nevű webáruház mellett döntöttünk, ami az egyik legjobb nyílt forráskódú e-kereskedelmi rendszer, azoknak, akik most indítják a webáruházukat. 

A siker egyik kulcsfontosságú tényezője az volt, hogy időt és energiát nem kímélve vállalták azt, hogy nagyon részletes, nagyon szép termék oldalakat fognak feltölteni az új webáruházukba. A másik pedig az, hogy nyitottak voltak minden új ötletre, gondolatra, amit javasoltunk nekik. 

Az Opencart egy nyílt forráskódú webáruház, aminek nagyon könnyen kezelhető az adminisztrációs felülete, így nincsenek fejlesztőhöz kötve. A rendszer rugalmas, akár ők saját maguk is tudnak új modulokat és funkciókat hozzáadni. 

Ria és Gergő
Ria és Gergőtoscaneria.hu
Read More

Kérdés: Hol informálódtál? Mennyire volt nehéz dolgod megfelelő webfejlesztő partnert találni

Válasz: Természetesen megfutottuk a szokásos köröket és megkérdeztük az ismerősöket, de főleg a virtuális térben kerestük a megoldást. Megnéztük az elképzelésünkhöz leginkább illeszkedő hazai és nemzetközi oldalakat, gyűjtöttük az ötleteket. Elég határozott elképzelésünk volt és tisztában voltunk az anyagi kereteinkkel is, így célirányosan tudtunk haladni, ami lerövidítette a keresési folyamatot.

Egy webáruház indítása nem csak arról szól, hogy elkészül a webáruház rendszer…. 

Miközben mi fejlesztettük a webáruház rendszerüket,
Riáék nekiláttak a nyitáshoz szükséges további teendő elvégzéséhez.
Megalapították a vállalkozásukat, leszerződtek egy futárcéggel,
bankkártyás fizetést végző szervezettel, beszerezték a termékeket. 

Arról kérdeztem őket, hogy a vártnál nehezebb vagy könnyebb dolguk volt-e a webáruház indításában, hiszen ez egy összetett feladat, és bár javasoltunk futárcéget és bankkártyás fizetést végző szervezetet is, a konkrét lépéseket nekik kellett megtenniük. 

Ria és Gergő
Ria és Gergőtoscaneria.hu
Read More

Kérdés: A vártnál nehezebb vagy egyszerűbb volt a webáruház elindítása?

Válasz: Összességében nagyon gyorsan és jól összeállt a vállalkozásunk minden részlete. Karácsonyra megálmodtuk és áprilisban már meg is nyitottuk. Ehhez nyilván szükséges volt minden kapcsolódó alvállalkozónk rendkívüli rugalmassága is, beleértve Titeket, a jogászunkat, de az olaszországi Partnereinket is.

Az egyik legnehezebb feladat mindig a termékek felöltése.  

Örülök, hogy megvolt a közös hang. Én is azt javasoltam Riáéknak, hogy fordítsanak a lehető legtöbb energiát arra, hogy gyönyörű és nagyon részletes termék oldalakat készítsenek ugyanis ez az a részlet, ami a leginkább befolyásolja a konverziót. 

Szerencsére ez sikerült, bár több alvás helyett munkával töltött éjszaka van mögöttük, de a Toscanéria termék oldalai hűen tükrözik az általuk árult termékek minőségét.