Hogyan indult Magyarország legújabb
olasz webáruháza a Toscanéria?

Hatalmas fába vágta a fejszéjét az egyik Ügyfelük.
A velük készített interjú hihetetlenül tanulságos lehet minden magyar vállalkozónak. Kitartásról, bátorságról, döntéshozói képességről szól! 

A házaspár főállásban a média világában dolgozik. Pont ebből az okból kifolyólag volt nehéz dolguk, hiszen a nagyvállalati marketing és a kisvállalati marketing merőben eltér, de az alkalmazotti / vállalkozói életvitel is. Arról nem is beszélve, hogy egy webáruház indítása a nulláról embert próbáló feladat. 

Becsülöm a bátorságukat, hogy lépni mertek annak érdekében, hogy az álmuk valóra váljon. Becsülöm amit véghez vittek, ahogy kitartással dolgoztak és folyamatosan új dolgokat tanultak. Biztos vagyok benne, hogy ezzel a hozzáállással sikerre fogják vinni az álmukat. 

Ismerd meg a Toscanéria webáruház történetét, hogyan indult és mit tanulhatsz belőle.

A Toscanéria webáruház fejlesztése a Galocaffe szemével. 

Olyan szempontból nagyon könnyű volt a feladatunk, hogy Riáéknak nagyon pontos elképzelése volt arról, hogy mit is szeretnének. Tisztába voltak a költségkeretükkel, így könnyen tudtunk technológiát javasolni nekik. Az Opencart nevű webáruház mellett döntöttünk, ami az egyik legjobb nyílt forráskódú e-kereskedelmi rendszer, azoknak, akik most indítják a webáruházukat. 

A siker egyik kulcsfontosságú tényezője az volt, hogy időt és energiát nem kímélve vállalták azt, hogy nagyon részletes, nagyon szép termék oldalakat fognak feltölteni az új webáruházukba. A másik pedig az, hogy nyitottak voltak minden új ötletre, gondolatra, amit javasoltunk nekik. 

Az Opencart egy nyílt forráskódú webáruház, aminek nagyon könnyen kezelhető az adminisztrációs felülete, így nincsenek fejlesztőhöz kötve. A rendszer rugalmas, akár ők saját maguk is tudnak új modulokat és funkciókat hozzáadni. 

Ria és Gergő
Ria és Gergőtoscaneria.hu
Tovább olvasom

Kérdés: Hol informálódtál? Mennyire volt nehéz dolgod megfelelő webfejlesztő partnert találni

Válasz: Természetesen megfutottuk a szokásos köröket és megkérdeztük az ismerősöket, de főleg a virtuális térben kerestük a megoldást. Megnéztük az elképzelésünkhöz leginkább illeszkedő hazai és nemzetközi oldalakat, gyűjtöttük az ötleteket. Elég határozott elképzelésünk volt és tisztában voltunk az anyagi kereteinkkel is, így célirányosan tudtunk haladni, ami lerövidítette a keresési folyamatot.

Egy webáruház indítása nem csak arról szól, hogy elkészül a webáruház rendszer…. 

Miközben mi fejlesztettük a webáruház rendszerüket,
Riáék nekiláttak a nyitáshoz szükséges további teendő elvégzéséhez.
Megalapították a vállalkozásukat, leszerződtek egy futárcéggel,
bankkártyás fizetést végző szervezettel, beszerezték a termékeket. 

Arról kérdeztem őket, hogy a vártnál nehezebb vagy könnyebb dolguk volt-e a webáruház indításában, hiszen ez egy összetett feladat, és bár javasoltunk futárcéget és bankkártyás fizetést végző szervezetet is, a konkrét lépéseket nekik kellett megtenniük. 

Ria és Gergő
Ria és Gergőtoscaneria.hu
Tovább olvasom

Kérdés: A vártnál nehezebb vagy egyszerűbb volt a webáruház elindítása?

Válasz: Összességében nagyon gyorsan és jól összeállt a vállalkozásunk minden részlete. Karácsonyra megálmodtuk és áprilisban már meg is nyitottuk. Ehhez nyilván szükséges volt minden kapcsolódó alvállalkozónk rendkívüli rugalmassága is, beleértve Titeket, a jogászunkat, de az olaszországi Partnereinket is.

Az egyik legnehezebb feladat mindig a termékek felöltése.  

Örülök, hogy megvolt a közös hang. Én is azt javasoltam Riáéknak, hogy fordítsanak a lehető legtöbb energiát arra, hogy gyönyörű és nagyon részletes termék oldalakat készítsenek ugyanis ez az a részlet, ami a leginkább befolyásolja a konverziót. 

Szerencsére ez sikerült, bár több alvás helyett munkával töltött éjszaka van mögöttük, de a Toscanéria termék oldalai hűen tükrözik az általuk árult termékek minőségét.  

Ria és Gergő
Ria és Gergőtoscaneria.hu
Tovább olvasom

Kérdés: Mi okozta számodra a legnehezebb feladatot?

Válasz: A raktárkészlet és a termékek feltöltése. Sokat gondolkoztunk rajta, hogy ezt a „monoton” feladatot kiadjuk másnak, de végül úgy döntöttünk, hogy ez segít a rendszer megértésében és a jövőben megkönnyíti a dolgunkat, önjáróak tudunk majd lenni egy-egy új termék bevezetésekor. Még messze nem ismerjük a rendszer adta lehetőségek mindegyikét, de egyébként nagyon logikus és ha elakadunk, akkor van telefonos segítségünk. 😊

Egy teljesen új iparág, egy teljesen új szakma. A webáruház indítás másik nehézsége az információ és a kellő tudás összegyűjtése. 

Mi mindig igyekszünk a lehető legújabb és legrelevánsabb információt átadni a partnereinknek, hiszen az, hogy a webáruházuk sikeres legyen közös érdekünk.

Mindig is az volt a filozófiánk, hogy olyan partnereket keresünk, akikkel hosszútávon, közösen tudunk együtt dolgozni. Mi is akkor kapunk új megbízásokat, ha a webáruház amit fejlesztünk az prosperáló. Így lesz a helyzet win-win. 

Ezért is fejlesztjük folyamatosan a Webáruház Indítás MiniAkadémiát és ezért is indítottunk saját e-kereskedelmi képzéseket. 

Kézenfekvő volt tehát, a következő kérdésem Riához, ami az volt, hogy kellő információt kapott-e tőlünk és úgy egyébként meg volt-e elégedve a szolgáltatással? 

Ria és Gergő
Ria és Gergőtoscaneria.hu
Tovább olvasom

Kérdés: Kellő információt kaptál-e tőlünk és úgy általában elégedett voltál-e velünk?

Válasz: Igen, már eleve az árajánlat az elképzelésünkre volt szabva, a kapcsolódó webáruház specifikáció pedig nagyon részletes és egyértelmű volt. Megnyugtató volt az a tudat is, hogy minden személyes találkozáson vagy skype beszélgetésen menetközben tisztázni tudtuk a felmerülő kérdéseket, így nem maradt vakfolt. Természetesen meg vagyok élgedve. A design tervek alapján már tudtuk, hogy szép és elegáns lesz a végeredmény, visszatükrözve az általunk képviselt márkák magas minőségét, és ez volt a célunk. Az idő múlásával újabb és újabb gondolatunk támad, de az inkább a tartalmi fejlesztésre irányul, az általatok felépített rendszer jól működik és maximálisan kiszolgálja a jelenlegi igényeinket.

Büszke vagyok arra, hogy megfelelő partnerei lehetünk Riáéknak.

Hosszú Katinka Facebook oldalán találkoztam először a kifejezéssel, hogy #HWAPO – azaz Hard Work Always Pay Off – ami magyar fordításban annyit takar, hogy a „A kemény munka mindig kifizetődik”

Totálisan egyet tudok ezzel érteni.

Riáéknak volt egy álmuk.

Amellett, hogy több mint 8 órában főállásban dolgoznak, képesek voltak plusz energiát és időt beletenni abba, hogy dolgozzanak az álmaikért.

Félretenni a félelmeiket, tanulni, fejlődni.
Az gondolom, hogy az Ő történetüket minden magyar vállalkozó egy kicsit megirigyelheti. 

Mára Riáék álma valósággá vált. Büszke vagy arra, hogy részese lehettem. 

Ha szeretnéd, hogy a Te webáruházad is egy sikertörténet legyen, akkor olvass tovább és regisztrálj Magyarország első átfogó e-kereskedelmi képzésére (egyelőre ingyenesen) a Webáruház Indítás MiniAkadémia képzésre. 

Így lesz a Te webáruházad is egy sikertörténet!

Az első profi webáruház indítása mindig rengeteg kérdést felvet.
Az első lépés, hogy tájékozódj! Ebben segít számodra a Webáruház Indítás MiniAkadémia! 

MÉG INGYENESEN IGÉNYELHETŐ! 

Webáruház Indítás MiniAkadémia 🚀

Benne rengeteg másolható minta, motiváló sikertörténet valamint egy extra: az e-kereskedők féltve őrzött titkai! 

webáruház készítés

Eddig már több mint 🔥 570ember kérte
a Webáruház Mini Akadémia képzéseit!

Ezt ígérem neked, ha elvégzed a
Webáruház Indítás Miniakadémiát

webáruház készítés
Gál Péter

Galocaffe és a WKMastery alapítója

Az egyik legnagyobb magyar
e-kereskedelmi konferencia az Internet Hungary
ezt írta rólam, amikor legutoljára előadó voltam.

Galocaffe alapító-tulajdonosa és a Webáruház Indítás Lépésről Lépésre című könyv szerzője. Péter tapasztalata szerteágazó. Amellett, hogy webáruház fejlesztő céget vezet, volt marketing vezetője egy 5 webáruházból álló portfóliónak is, valamint legutoljára a Ringier Axel Springer digitális portfóliójának a hirdetési árbevételéért felelt. Olyan márkák digitális monetizálása tartozott hozzá mint a Blikk.hu, Glamour.hu, Noizz.hu vagy az Egészségkalauz.hu

Kérem a Webáruház Indítás MiniAkadémiát!

FIGYELEM! Ezt a képzést nemsokára fizetőssé teszem, de most még ingyenesen igényelheted! 

Miért válassz minket ha
webáruházat szeretnél készíttetni?