Az egyik legnagyobb magyar e-kereskedelmi konferencia az Internet Hungary ezt írta rólam, amikor legutoljára előadó voltam.
A Galocaffe alapító-tulajdonosa és a Webáruház Indítás Lépésről Lépésre című könyv szerzője. Péter tapasztalata szerteágazó. Amellett, hogy webáruház fejlesztő céget vezet, volt marketing vezetője egy 5 webáruházból álló portfóliónak is, valamint legutoljára a Ringier Axel Springer digitális portfóliójának a hirdetési árbevételéért felelt. Olyan márkák digitális monetizálása tartozott hozzá mint a Blikk.hu, Glamour.hu, Noizz.hu vagy az Egészségkalauz.hu
Kérem az ingyenes Webáruház elemzést
FIGYELEM! Ez egy egyszeri lehetőség. A következő ingyenes elemzést hónapok múlva fogom tartani.
Nincs más hátra mint, hogy iratkozz az űrlapon, én pedig már készítem is az elemzést.
Az elemzés 5 munkanap alatt fog elkészülni és az általad megadott e-mail címre fogom elküldeni PDF formátumban. Töltsd ki az űrlapot és már készítem is az elemzést.