A Galocaffe alapító-tulajdonosa és a Webáruház Indítás Lépésről Lépésre című könyv szerzője. Péter tapasztalata szerteágazó. Amellett, hogy webáruház fejlesztő céget vezet, volt marketing vezetője egy 5 webáruházból álló portfóliónak is, valamint legutoljára a Ringier Axel Springer digitális portfóliójának a hirdetési árbevételéért felelt. Olyan márkák digitális monetizálása tartozott hozzá mint a Blikk.hu, Glamour.hu, Noizz.hu vagy az Egészségkalauz.hu
Kérem a Hogyan indíts sikeres webáruházat gyerek mellett című kurzust!
FIGYELEM! Ezt a képzést nemsokára fizetőssé teszem, de most még ingyenesen igényelheted!
Mit tanulhatsz
a Hogyan indíts sikeres webáruházat gyerek mellett című képzésből?
Teljesen igazad van! Mielőtt kéred, nézd meg a tematikát, hogy egyáltalán miről is. lesz szó benne!
A webáruház Indítás nélkülözhetetlen eszköztára – Milyen terméket érdemes árulni? – Mennyibe kerül egy webáruház? – Milyen webáruház rendszert válasszak? – Milyen jogi feltételek vannak?
Így add el azonnal az első termékedet.
– Hol érdemes hirdetni? – Mennyi pénzt kellene elkölteni hirdetésre? – Milyen megtérüléssel lehet számolni??
Interjúk, sikertörténetek, motiváció és kérdezési lehetőség
– Ismerd meg azokat, akiknek már sikerült. – Hallgasd meg a történetüket – Ha kérdésed van, akkor pedig kérdezz bátran
Nincs más hátra mint, hogy Iratkozz fel a most még ingyenes Hogyan Indíts sikeres Webáruházat Gyerek mellett című képzésre.
Benne rengeteg másolható minta, motiváló sikertörténet valamint egy extra: az e-kereskedők féltve őrzött titkai! Töltsd ki az űrlapot és az általad megadott e-mail címedre már küldöm is az első leckét!