A hogyan kérdés összefügg azzal, hogy mi az, amit szeretnek a vásárlók. Például szeretik az olyan webáruházakat, ahol nagy a választék és kedvezőek az árak. Ezt nem is volt olyan nehéz kitalálni, ugye? Indulj csak ki magadból vagy ismerőseidből, hogy ők mit szeretnek? Elvégre minél szélesebb a termékkínálatod, annál több vevőt tudsz elérni. Okulj a vásárlási szokásokból ahhoz, hogy még jobban megcsinálhasd a szerencsédet!
Ma már egyre többen szeretnek az internetről vásárolni a kedvező árak miatt. Ráadásul sokak esetében még könnyebbnek, egyszerűbbnek is hat, mintha egy offline boltba csörtetnének be. Akik pedig már valamelyest rutinosak a netes vásárlás terén, azok árösszehasonlító oldalakon méricskélnek, és aukciós oldalakon keresik a legjobb ajánlatokat, hogy utána természetesen onnan vásároljanak, aki a legjobb árat kínálta. Ez ugye teljesen normális a jelen gazdasági helyzetünkben, amikor az ember kétszer is meggondolja, mire költ. És a tény, hogy az internetes árak olcsóbbak, mint a sima boltokban, ez igen csak nagy vonzerővel bír!
Egyébként az internetes vásárlások legnagyobb részét a fiatal vagy középkorú felhasználók teszik ki, és ez meglátszik az általuk vásárolt termékek jellegén is.
A következő 3 tényező az, ami befolyásolja, mondhatni vezérli a vásárlókat és amik miatt érdemes webshopot indítani:
Az embereknek az jön be a legjobban, hogy az interneten minden könnyedén és gyorsan elérhető. Érdemes megnézni, hogy mekkora a termékkínálata Apple-nek és milyen minőségi és vágykeltő módon kínálják a termékeiket. Nem kell, hogy több ezres tételű termékeink legyenek. Inkább népszerűek, kapósak, érdekesek legyenek, amelyeknek van piaca és potenciális vevőköre. Az emberek általában véve is ugranak az újdonságokra, a népszerű és az akciós dolgokra.
Egyébként a legkeresettebb termékek közé főleg a ruhák, műszaki cikkek és a nagy kiszerelésű háztartási termékek tartoznak. Utána a szépségipari termékek.
Találós kérdés: Mi az, amit mindenki imád és él-hal érte, hogy még a bugyijukat is ledobják? Hát az alacsony árak! Mindenki imádja az olcsóságot, a remek, és akciós ajánlatokat. Rengeteg az olyan típusú vásárló, aki képtelen ellenállni az akciónak, a csodás kedvezménynek, vagy a következő vásárlásnál felhasználható kuponoknak, netán az ingyenes kiszállításnak és akkor is rendel, ha éppen nincs rá szüksége, vagy előre megveszi, ha egyszer kifogyna a fogpasztából.
Ezért kell az, hogy neked legyen nagyon jó a kínálatod. Persze nem kell mindent olcsón adni –hogy meg se érje neked az üzlet – de mindig legyenek akcióid.
Több felmérés is azt bizonyította, hogy a kényelem a legnagyobb előnye az online vásárlásnak, vagyis ezért is vannak annyira oda érte a jónépek. A vécéről, az ágyból, a kádból, bárhonnan netezhetnek és vásárolhatnak. Ezzel nem csak nekik, de magunknak is rengeteg időt spórolunk meg. Nincs sorba állás, nehézkes bolti kiszolgálás, meg mire az ember kiválasztja, mit is akar és még vagy milliónyi előnye van annak mind a kettőtök részére, hogy nem offline, hanem online üzemeltetsz boltot.
©Copyright, Galocaffe